آموزش های علمی ـ کاربردی، آموزش های مهارت محور ، آموزش های شغلی، اشتغال
آموزش های لازم و ضروری در مورد خرید املاک

آموزش های لازم و ضروری در مورد خرید املاک

املاک

 

اندازه پیش پرداخت شما تأثیر مستقیمی بر نرخ بهره ای دارد که وام دهنده وام مسکن شما برای وام شما تعیین می کند. هرچه پیش پرداختی که به وام دهنده خود ارائه می دهید بیشتر باشد، ممکن است نرخ بهره شما کمتر باشد. پیش پرداخت بزرگتر به طور کلی به این معنی است که شما وام گیرنده با ریسک کمتری هستید و وام گیرنده با ریسک کمتر به معنای نرخ بهره پایین تر است. 

پیش خرید در چیتگر

مشارکت املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری است که نقاط قوت دو یا چند سرمایه گذار را در یک ملک سرمایه گذاری ادغام می کند. به طور معمول، مشارکت ها به عنوان فعال، که در آن همه طرف ها به طور مساوی مسئولیت مدیریت روزانه را بر عهده دارند، یا غیرفعال، به عنوان ابزاری برای جذب سرمایه از سرمایه گذارانی که آنقدر درگیر نیستند، طبقه بندی می شوند.

با استفاده از امتیاز کاهش نرخ، کسانی که خانه‌ای را با استفاده از وام راکتی خریداری می‌کنند، می‌توانند بین 4 ماه تا 3 سال پس از تاریخ بسته شدن شما با کاهش هزینه‌های بسته شدن ، بازپرداخت مالی خود را انجام دهند. 3 ، 4 این شامل راکت وام مسکن است که اولین هزینه های ارزیابی، گزارش اعتبار، گواهی مالیاتی، و هزینه ثبت وام مسکن را از طریق اعتبار پرداخت شده توسط وام دهنده در زمان بسته شدن پوشش می دهد.

خرید قسطی آپارتمان در تهران 

به همین دلیل است که شرکت مالکیت شما از دفتر اسناد رسمی املاک برای تسهیل بسته شدن خانه استفاده می کند. این مقاله بیشتر در مورد اینکه یک دفتر اسناد رسمی املاک چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه می توانید یک دفتر اسناد رسمی را برای بسته شدن خود پیدا کنید، توضیح می دهد.

فروش آپارتمان در رودهن 

هیچ کس نمی داند که قیمت مسکن چگونه افزایش می یابد، مهم نیست که در اقتصاد چه اتفاقی می افتد. آنچه مهم‌تر است خرید خانه در زمانی است که زمان مناسب برای شما باشد، چه قیمت‌ها در حال افزایش یا کاهش باشند. به وضعیت خود نگاه کنید و چند سوال را در نظر بگیرید – آیا خانواده شما در حال رشد یا کوچک شدن است؟ آیا شانس مهاجرت به سراسر کشور برای ارتقای شغلی را دارید؟ – قبل از اینکه تصمیم بگیرید آیا زمان مناسبی برای خرید خانه است یا خیر.

ممکن است به نظر برسد که قیمت مسکن قرار است برای همیشه سر به فلک بکشد. از این گذشته، فانی می تخمین می‌زند که میانگین قیمت مسکن در ایالات متحده نسبت به سال گذشته 11.2 درصد (384000 دلار) افزایش خواهد یافت. این رقم قابل توجهی است، اما قیمت مسکن تضمینی برای افزایش هر سال نیست. آنها حتی می توانند سقوط کنند، اگرچه این یک اتفاق نسبتا نادر بوده است. بازار مسکن مانند همه ابزارهای سرمایه گذاری است: افزایش ارزش ها هرگز قطعیتی نیست.

با وجود پیشرفت در ساخت و ساز خانه در چند دهه اخیر، صاحبان خانه های زیادی وجود دارند که همچنان خانه های قدیمی را به دلیل جذابیت و شخصیت خود ترجیح می دهند. اما خانه هایی که 50 تا 100 سال پیش ساخته شده اند چندین مزیت دیگر نیز دارند، از جمله موارد زیر:

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالکیت خانه هستید اما اصلاً علاقه ای به شرکت در کلاس حضوری ندارید، جای نگرانی نیست. کلاس های آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را که باید بدانید.

از یک طرف، اگر پول لازم برای پیش پرداخت، هزینه های بسته شدن و تعمیرات اجتناب ناپذیر را نداشته باشید ، خرید خانه می تواند دشوار باشد. از سوی دیگر، اجاره به شما کمکی نمی‌کند تا سهام خود را ایجاد کنید – یا شما را به صاحب خانه شدن نزدیک‌تر نمی‌کند.

هر زمان که به دنبال فروش خانه می‌شوید ، مهم است که یک قیمت معقول تعیین کنید که برای حداکثر تعداد خریداران هدف بالقوه جذاب باشد. همچنین به عنوان لیست قیمت شناخته می شود، قیمت درخواستی مقدار خاصی از پولی است که شما به دنبال دریافت آن برای فروش ملک خود هستید. قیمت درخواستی توسط تعدادی از عوامل و متغیرها، از جمله مکان، سن، اندازه، و وضعیت ملک و همچنین شرایط حاکم بر بازار در منطقه جغرافیایی محلی شما تعیین می شود.

بنابراین، آیا ساخت یک خانه ارزان تر از خرید آن است؟ لازم نیست. کل هزینه ساخت یک خانه سفارشی همچنین بسته به انتخاب هایی که می کنید، مصالح ساختمانی که استفاده می کنید، هزینه های نیروی کار و حتی منطقه ای از کشور که در آن هستید، می تواند بسیار متفاوت باشد. اگرچه 282,299 دلار میانگین است، اکثر صاحبان خانه ها 114,209 تا 450,824 دلار برای ساخت خانه های خود خرج می کنند. به خاطر داشته باشید، شما همچنین باید زمینی را که خانه در آن قرار دارد خریداری و آماده کنید.

یکی از دائمی ترین سوالات در مورد فروش خانه این است که آیا باید قبل از فروش آن را ارتقا دهید یا خیر. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید خانه‌ای را به قیمتی بیش از مبلغی که پرداخت کرده‌اید بفروشید، اما پاسخ می‌تواند پیچیده باشد، زیرا برخی از بازسازی‌ها و افزودن‌های خانه هرگز ارزش خانه شما را به اندازه‌ای افزایش نمی‌دهند که بتوانید هزینه‌های آن را هم کاهش دهید. در اینجا چیزی است که باید بدانید وقتی می‌پرسید قبل از فروش خانه‌تان چه بازسازی‌ها و به‌روزرسانی‌هایی را باید انجام دهید.

یک نمونه از وام دهندگان پول سخت شامل وام های ثابت و برگشتی است که در آن پس از فروش خانه، سود خود را به صورت یکجا پس می گیرید. برخی از پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی املاک و مستغلات وام‌های ثابت و تلنگر ارائه می‌کنند.

اجاره نامه ای که در آن پرداخت اجاره شامل خدمات دیگری مانند خدمات آب و برق، تعمیر و نگهداری و خدمات حذف چمن/برف می شود. مالک این هزینه ها را می پردازد و در اجاره نامه به مستاجرین می سپارد. این می تواند برای مستاجرین یک مزیت باشد زیرا از پرداخت این هزینه های اضافی صرفه جویی می کند، اما ممکن است صاحبخانه بیش از آنچه در واقع برای این خدمات پرداخت می شود، هزینه کند.

خانه‌های قدیمی که در سرتاسر کشور ظاهر می‌شوند، به دلیل تعهدشان به فردیت معماری برجسته می‌شوند. ویکتوریایی ها، استعماری ها و تودورها تنها سه مورد از بسیاری از سبک های معماری هستند که امروزه اغلب تکرار نمی شوند. ساختن این سازه‌ها به سختی می‌تواند کاردستی و توجه به جزئیات را در خانه‌های مدرن پیدا کند، بنابراین اگر ویژگی‌های معماری نزدیک به بالای فهرست شما باشد، خانه قدیمی‌تر ممکن است مناسب باشد.

این مقاله را هم بخوانید :   ربات تبلیغات واتساپ

همانطور که قبلاً ذکر شد، ورود به یک مشارکت ناکافی با خطرات زیادی همراه است. گاهی اوقات اعضای یک شراکت برای همکاری با یکدیگر تلاش می کنند، و گاهی اوقات، یک مشارکت ممکن است از نظر مالی شکست بخورد. صرف نظر از دلیل، راه هایی برای خروج از شراکت املاک وجود دارد. با ارزیابی به روز ملک شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید ارزش ملک چقدر است، بنابراین می توانید مطابق با آن به جلو حرکت کنید. برای کمک به ارزیابی، با یک متخصص مشورت کنید.

از آنجایی که تجاوز می‌تواند ایجاد خطوط ملکی را دشوار کند، هنگامی که می‌خواهید خانه خود را بفروشید، می‌تواند نگرانی‌هایی را برای مالکیت ایجاد کند. بسیاری از ایالت ها قبل از اینکه بتوانید خانه خود را بفروشید، نیاز به بررسی املاک دارند و هرگونه تجاوز مورد توجه قرار می گیرد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ورود به یک مشارکت ناکافی با خطرات زیادی همراه است. گاهی اوقات اعضای یک شراکت برای همکاری با یکدیگر تلاش می کنند، و گاهی اوقات، یک مشارکت ممکن است از نظر مالی شکست بخورد. صرف نظر از دلیل، راه هایی برای خروج از شراکت املاک وجود دارد. با ارزیابی به روز ملک شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید ارزش ملک چقدر است، بنابراین می توانید مطابق با آن به جلو حرکت کنید. برای کمک به ارزیابی، با یک متخصص مشورت کنید.

سرمایه گذاری جمعی املاک و مستغلات یکی از داغ ترین راه های جدید برای تنوع بخشیدن به سبد مالی شما امروز است. در بین سرمایه گذاران در هر سن و علاقه ای محبوب است. تامین مالی جمعی به شما این امکان را می دهد که پول خود را به صورت آنلاین با دیگران برای خرید ملک (یا سهمی از دارایی) به صورت گروهی جمع کنید و روشی قانع کننده برای تنوع بخشیدن به دارایی های خود با بهره برداری از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ارائه می دهد خرید خانه کمی شبیه انتخاب همسر است. اگر خوب انتخاب کرده باشید، می تواند یک مسابقه ساخته شده در بهشت باشد. اما اگر در یک هوس عاشقانه غرق شده اید یا در مورد مزایای مسابقه بیش از حد فروخته شده اید، ناراحتی ممکن است رخ دهد.

سلب مالکیت یا فروش کوتاه مدت ممکن است بتوانند از قرارداد زمین برای ورود به خانه استفاده کنند در حالی که در غیر این صورت نمی توانستند. در این مقاله، ما به مزایا و معایب قراردادهای وام خواهیم پرداخت. اگرچه آنها می توانند مفید باشند، اما مطمئناً جنبه های منفی خود را دارند، بنابراین مهم است که قبل از امضای روی خط نقطه، قرارداد خود را به طور کامل بخوانید.