آموزش های علمی ـ کاربردی، آموزش های مهارت محور ، آموزش های شغلی، اشتغال
تجارت رمزنگاری به شکلی از قمار: یک سفر هیجان انگیز برای مغز – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

تجارت رمزنگاری به شکلی از قمار: یک سفر هیجان انگیز برای مغز – اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی

در شرایط عادی، افرادی که به دنبال قمار هستند برای سرگرمی یا به خاطر کنجکاوی با آن باشید. چیزی که بعداً اتفاق می افتد این است که آنها پولی را که می خواهند دست بدهند از دست می دهند، که آنها را وادار می کنند تا تلاش کنند و در تلاش برای بازگرداندن آن باخت تا زمانی که پولشان از بین برود، دنبال باخت بگردند. .

در موارد دیگر، افراد ممکن است قمار کنند زیرا در زندگی سختی را پشت سر می گذارند و سعی می کنند خود را آرام کنند. چرخه ای ایجاد می شود که معالجه را نشان می دهد. ضرب المثل قدیمی “همه چیز در حد اعتدال” ممکن است تا زمانی که در آن لحظه که “اعتدال” را تشکیل می دهد می دهد نقض نمی شود.

برای مثال، هیجان دنبال کردن سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیز مانند قمار پرمخاطره، ارزهای دیجیتال، نقدینگی یا سهام با بالا، می‌توان فرد را وادار کرد که در جستجو برای کسب منفعت مالی، مفهوم میانه‌روی را کنار بگذارد، و بنابراین، توسط انگیزه‌های آنها برای احساس رضایت‌بخش دلیل به دلیل ماهیت نامشخص آن می‌شود، که با کنترل ناشی از احتمال رسیدن به جکپات – حتی در صورت باخت – القا می‌شود.

 

“اگر گروهی را از دست بدهند و این انتظارات آنها را کاهش دهد، خوشحالی آنها را در نهایت افزایش می دهد.” راب راتلج، عصب شناس در کالج دانشگاه لندن.

این است که همه انسانها یک سیستم اپیوئیدی طبیعی در واقع مغز آنها است که درد، مدارهای پاداش و رفتارهای تغییرآور را تنظیم می کند.

راتلج، همراه با همکارانش، مطالعه‌های را با 26 شرکت انجام می‌دهند، در حالی که مجموعه‌ای از انتخاب‌ها را انجام می‌دهند که هر تصمیمی می‌تواند به نتیجه قطعی یا غیرمنتظره منجر شود. به عبارت دیگر یک قمار

نتایج در پایان آزمایش‌ها با افراد مورد آزمایش جالب بود. تیم تحقیقاتی دریافت می کند که زمانی که آزمودنی ها انتظاری کمتری برای برنده شدن دارند، پاسخ عصبی آن ها به کسب درآمدهای برابر افزایش می یابند.

این را هم با گزارش خود آزمودنی ها از احساس خوشحالی آنها و هم داده های اسکن fMRI نشان می دهد. این اسکن ها فعالیت در ناحیه ای از مغز مرتبط با نورون های دوپامین را نشان داد. دوپامین، یک انتقال دهنده عصبی عصبی، در این مورد می تواند با تغییر وضعیت عاطفی مرتبط باشد.

در مورد اندورفین چطور؟ اینها همچنین نقش مهمی دارند، زیرا در سیستم طبیعی طبیعی مغز مانند طبیعی – علاوه بر سایر فعالیت‌های آمیزش جنسی، نوشیدن، و سلامت جسمانی اندورفین‌ها لذت را افزایش می‌دهند و به کاهش درد کمک می‌کنند. حتی می تواند احساس سرخوشی ایجاد کند.

بنابراین، فردی که دوپامین رانده می‌شود دنبال جکپات می‌شود و احساس سرخوشی را تجربه می‌کند، ناگزیر مانند یک معتاد به مواد مخدر، دوباره برمی‌گرداند.

اعتیاد به قمار شامل تجارت کریپتو می‌شود

بر اساس یک انجام شده توسط مرکز مطالعات قمار در دانشکده مددکاری اجتماعی در دانشگاه راتگرز-نیوبرانزویک.

محققان ادعا می‌کنند که عادات شدید تجارت با ارزهای دیجیتال بسیار جذاب است و مشارکت‌گران سهام پرخطر نیز این ویژگی را با معتادان به قمار مشترک دارند.

این مطالعه یک جمعیت شناسی از 87 شامل 66 بزرگسال بود که به طور منظم به دوره سال گذشته حداقل ماهانه در قمار شرکت کرده است. اطلاعات از طریق نظرسنجی ارائه شده به صورت آنلاین جمع آوری شده است. لیا نور، دکتری. استاد و مدیر مرکز مطالعات قمار که همچنین در این مطالعه مشارکت داشته است، گفت:

“افرادی که کریپتوها را می سازند بسیار شبیه کسانی هستند که سهام پرریسکی مانند حاشیه و اختیار می کنند. بنابراین، کسانی که سهام پرریسک را دوست دارند در مقایسه با کسانی که به عنوان مثال در بلندمدت در سهام هستند. سرمایه گذاری، احتمال ورود به بازار ارزهای دیجیتال دارند.»

شرکت‌ها تعداد دفعات قمار ماهانه را نشان می‌دهند که باعث می‌شوند ویژگی‌های وسواسی نسبت به تجارت ارزهای رمزپایه ایجاد کنند، مانند وسواس بیش از ترس از دست دادن، که حتی پس از ایجاد آسیب‌های هر اندازه ادامه می‌یابد، اما همچنین عادت‌هایشان همتراز با دیگران که به ورزش یا بازی در لاتاری معتاد هستند.

مثل هر فرد دیگری، از آنجایی که به «پیشرفت کردن» یا «درآمد کردن پول بیشتر» به آرامی بر فرد تجاوز می‌کند، ظاهراً ممکن است در نهایت به یک وسواس کامل تبدیل شود که پتانسیل این را دارد. که کاملاً و به اطرافیانشان صدمه بزنند.

تجارت رمزنگاری مسیری سریع برای انباشت ثروت است و پلتفرم‌های تجارتی تا تعداد زیادی کاربرپسند هستند که جذب افراد بیشتر به دنیای تجارت کمک می‌کند. با ویژگی‌های ناوبری آسان و تطبیق پذیری بین پلتفرم‌ها، مردم حساب‌های متعددی را در تعداد معدودی از برنامه‌ها حفظ می‌کنند، زیرا تغییرات قیمت‌ها را دنبال می‌کنند، آن را با مقایسه‌های خبری می‌کنند، از ابزارهای آماری استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند در این مورد عمل کنند. مسیر تصمیم‌های آگاهانه بگیرید. .

با این وجود قماربازانی که درگیر ارزهای دیجیتال و سهام پرخطر هستند، در نظرسنجی‌های خود گزارش می‌دهند که نسبت به قماربازانی که تجارت منحصراً در دارایی‌های دیجیتال یا فقط با آمار بالا گزارش شده، عوارض قمار و آسیب و دلهره است. بیشتر را تجربه کرده‌اند. سهام وقتی که این دو مقوله با هم مقایسه شدند، مشخص شد که این دو دارای دموگرافیک و قدرت قمار مشترک هستند.

به همین دلیل، بسیاری از افراد موافق هستند که معتادان به تجارت کریپتو، رفتارها و ذهنی مشابهی با معتادان به قمار دارند، عارضه هایی که معیارهای مشابهی با اختلال قمار دارند، وضعیتی که از نظر پزشکی قابل تشخیص است.

این مطالعه که تجارت در ارزهای رمزنگاری بیش از 75 درصد از معاملات گرانی را جذب می‌کند که به فعالیت‌هایی در جهت پرخطر می‌پردازد، که دلیل آن این است. همان طور که دوین میلز، یکی از نویسندگان گزارش، به وضوح بیان می کند که آنها توسط این فکر تقویت می شوند که اساساً می توانند “بازار را شکست دهند”.

این مقاله را هم بخوانید :   بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

وقتی از میز پرسیده شد که آیا تفاوت بین رفتارهای عادی فارکس و سهام و نظرات به کریپتو وجود دارد، میلز به اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی دارد گفت:

«این یک زمینه بسیار جدید است. بنابراین، در این مرحله، هیچ مدرکی مبنی بر تفاوت بین فارکس، سهام یا ارز دیجیتال وجود ندارد. ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد یا شاید صرفاً از نظر شخصی در مورد اینکه کدام یک از بازارها را انتخاب می کند، می تواند انجام دهد. با این حال، به احتمال زیاد، ما متوجه شدیم که سهام، فارکس، ارزهای دیجیتال با مشکل همپوشانی دارند. یعنی، مشکل‌گران در بازارهای مختلف به دنبال یک «لبه» هستند.»

او همچنین توضیح داد که تمایز مهمی که باید در نظر گرفته شود این است که بین سرمایه گذاری و سفته بازی تفاوت وجود دارد – دومی که اساساً قمار است.

“سرمایه گذاری نشان دهنده موقعیت های بلند مدت با خطر کمتر و بازده کمتر است. حدس و گمان به دلیل دوره نگهداری کوتاهتر (کمتر) از یک ساعت در برخی موارد)، بالاترین و افزایش بازده، بیشتر با قمار مطابقت دارد.» میلز گفت: p>

«با توجه به نوسانی بازار کریپتو، من استدلال کرده ام که کریپتو مجموعه (اگرچه نه) نوعی بازی در مقابل سرمایه گذاری است. این تمایز بیشتر را برجسته می کند – این بازار نیست بلکه رفتار است.»

نوسان قیمت کریپتو قماربازان را جذب می‌کند

به دلیل در تجارت کریپتو به طور کلی، گران قیمت با افزایش نقدینگی هستند. گریزان است، و فوق العاده، و چند وقت پیش بینی با قطعیت واقعی نام است. این امکان افزایش ارزش بازار را در یک دقیقه و کاهش مارپیچی در لحظه ایجاد می کند.

کریستوفر برن، یک درمانگر رفتاری و روان درمانگر سابق در بیمارستان Castle Craig، اسکاتلند، به اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی گفت که «تجارت ارزهای دیجیتال به ویژه آورآور است، زیرا بازار بسیار پرنوسانی است که درستی از آن وجود ندارد – این است. موضوع آن را هیجان انگیز می کند. همچنین، می توان آن را 24/7 انجام داد. تعداد افراد ناامیدتر و کمترین میزان پذیرش را جذب می‌کند، در حالی که افراد معمولی بازار می‌توانند بیشتر بر تحقیق باشند.

بر خلاف اکثر سهام و کالاهای دلایلی که به بازاری متکی هستند که فقط در موارد خاص باز است – بازار کریپتو . با بازاری که در تمام ساعات شبانه روز در دسترس است و مشمول مقررات نیست، ظاهراً برای کسانی که به دنبال غوطه ور شدن در هیجان کسب درآمد هستند، فرصتی مناسب برای پول و بهانه ای برای فرار است. /p>

 

برن در ادامه اظهار داشت که «تجارت ارز دیجیتال نوع قمار است. قماربازان اجباری به دنبال فرار از واقعیت و هیجان هستند و اینها را به طور منظم می خواهند. خود افراد بیشتر از طریق ژنهای ارثی منتقل می شوند، اما قمار از هر نوعی باشد که به طور فزاینده یک رفتار آموخته شده است که مردم، بهویژه جوانان، کاملاً بیگناه شروع کرده اند، از طریق بازی های رایانه ای که به بازی جهانی می پردازند و سپس به قمار پیشرفت می کنند. . ارزهای دیجیتال به آنها فرار از واقعیت، هیجان و فرصتی برای سود پولی می دهد. من شخصاً هیچ اعتراضی به خود نمی‌خواهد، که جنبه‌های جالبی دارد – این فقط رفتاری را که می‌کند، ایجاد می‌کند.»

پیشینه برخی از مطالب دیگر

قمار بدون برنامه ثابت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ میلز اضافه می‌کند که با توجه به محدود بودن سختی، گفته می‌شود که اکثر افرادی که از درد و رنج رنج می‌برند به تجارت کریپتو می‌برند، تازه وارد تجارت می‌شوند یا از سهام سنتی و فارکس ارز دیجیتال روی آورده‌اند. میلز گفت:

“کسانی از ما که در این زمینه می‌توانیم معتقدیم که ظهور برنامه‌هایی مانند نسل Robinhood نسل از افراد جوان را ایجاد کرده است تجارت کریپتو و همچنین کسانی هستند که جوان تر هستند و یا راحت تر هستند. جذب می کند. در محیط های گمانه‌زنی و آنلاین»

“من انتظار دارم که گران‌های جدید ممکن است در معرض خطر اشتباه باشند و با هر تغییری بیش از حد نسبت به بازار واکنش نشان دهند، که خود ممکن است یک مشکل باشد. بنابراین، هر کسی که دوست داشته باشد. مند به تجارت کریپتو (و هر بازار دیگری) را می توان با یک مشاور مالی صحبت کرد تا تمام خطرات مرتبط با تجارت و هزینه های پلتفرم های مختلف را درک کند.

https://hoseinifinance.com/blog/edu/introduction-bourse/

طبق گفته برن، «بیش از نیمی از افرادی که به کریپتو می خورند، مصرف می کنند، معمولاً قمار، بازی و سوء مصرف مواد دارند» در حالی که تونی مارینی، متخصص ارشد درمانگر در Castle بیمارستان کریگ، گفت که “بیشتر آنها تازه وارد شده اند و با اسپرد بتینگ شروع کرده اند، اما برخی هم هستند که مدتی هستند می کنند.”

با در نظر گرفتن همه چیز، مانند هر چیزی که مردم دنبال می کنند، مهم است که مراقب پتانسیل از دست دادن خود در هیجان از فعالیت باشید، به خصوص به یاد داشته باشید که مواد شیمیایی در مغز چه چیزی را داشته باشید. می کنند – آن سیستم افیونی طبیعی که به دنبال لذت بردن است.