آموزش های علمی ـ کاربردی، آموزش های مهارت محور ، آموزش های شغلی، اشتغال
سلبریتی هایی که نمی دانستید والدین آن ها هم مشهور هستند

سلبریتی هایی که نمی دانستید والدین آن ها هم مشهور هستند

اگه در خونواده ای مشهور و پولدار متولد شده باشین احتمال اینکه شمام یه روز به فردی مشهور و موفق تبدیل شید زیاد میشه. البته پول و معروفیت تنها چیزی نیس که ممکنه از پدر و مادر خود به ارث ببرین، بلکه احتمال اینکه از استعدادهای اونا هم بهره مند شید زیاده. خیلی از سلبریتیای این روزا هم در خونواده ای مشهور متولد شدن و جا پای پدر و مادر خود گذاشته ان. در ادامه با سلبریتیا یی آشنا میشیم که شایدً نمی دونین والدین اونا هم وقتی مشهور بودن.

۱- نینا تورمن: مادر اوما تورمن

مادر این بازیگر مشهور هالیوودی، وقتی مدل بسیار مشهور و محبوبی بود. نینا در خونواده ای اشرافی به دنیا اومد و حتی لقب «بارونس» داشت. در اواخر دهه ۱۹۵۰، اون به لندن جا به جایی مکان کرد و از اونجا بود که توجه ها به اون جلب شد.
تصویر اون روی جلد نشریه مشهور و معتبر ووگ و دیگه نشریات پرطرفدار چاپ می شد، در آگهیای تبلیغاتی حضور پیدا می کرد و کارایی مثل این. بعضی می گن نینا یکی از منابع الهام سالوادور دالی، نقاش بزرگ، بوده.

در سال ۱۹۶۵، نینا با رابرت تورمن ازدواج کرد، مردی بسیار نامتعارف که اولین آمریکایی ای بود که به یه راهب بودایی تبدیل شد.
رابرت به دست خود دالایی لاما، راهب شد.
نینا و رابرت صاحب ۴ بچه شدن که اوما تورمن یکی از اونا هستش.
نام همه فرزندان اونا انگار با آیین بودا ربط داره.
نینا حالا ۷۸ سال سن داره و مدیریت یه مرکز درمانی در تبت رو برعهده داره.
علاوه بر این، اون یه روان دکتر بسیار مشهور هم هست.

۲- بلایت دنر: مادر گوئینت پالترو

بلایت دنر کار خود رو با بازیگری در تئاتر شروع کرد و بعدا به بازیگری در تلویزیون هم پرداخت. در ده های ۷۰ و ۸۰ میلادی اون در سریالای تلویزیونی زیادی نقش آفرینی کرد.
اونم اینکه در فیلم «زنی دیگه» (The Other Woman) وودی آلن حضور داشته.
علاوه بر این، تماشاچیان جوون تر سینما شاید اونو با فیلمای «ملاقات با فاکرها» (Meet the Fockers) و «ملاقات با والدین» (Meet the Parents) به خاطر بیارن. دنر حالا ۷۶ سال سن داره و هنوز با نقشای کوچیکی در سریالای تلویزیونی و فیلمای سینمایی حضور پیدا می کنه.

۳- جون وویت: پدر آنجلینا جولی

پدر آنجلینا جولی خود یکی از بازیگران مشهور هالیووده و جوایز سینمایی زیادی داره، از جمله یه جایزه اسکار، یه جایزه گلدن گلوب و همینطور یه جایزه بفتا. بالاترین درجه دوران کاری اون در ده های ۷۰ و ۸۰ میلادی بود. یکی از جدیدترین نقش آفرینیش در فیلم «جانوران عجیب و محل زندگی اونا» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) بود که نقش «هنری شاو» رو در اونو دوش داشت.

۴- اینگرید برگمن: مادر ایزابلا روسلینی

ایزابلا روسلینی نه فقط یه بازیگر و مدل معروف و همسر قبلی مارتین اسکورسیزی، کارگردان معروف هالیوودیه، بلکه دختر دو تن از مشهورترین چهره های دنیای سینمای هم هست.
اینگرید برگمن، بازیگر سوئدی و روبرتو روسلینی، کارگردان ایتالیایی، پدر و مادر ایزابلا هستن. یکی از بهترین نقش آفرینیای برگمن، در فیلم مشهور «کازابلانکا» (Casablanca) بود. این بازیگر بزرگ، ۳ بار برنده جایزه اسکار شد و یکی از موفق ترین بازیگران زن عصر خود به حساب می رفت.

برگمن در خیلی از فیلمای همسرش، روسلینی بازی کرد اما این فیلما معروفیت و محبوبیت چندانی پیدا نکردن.

۵- جون بریمور: بابابزرگ درو بریمور

درو بریمور تو یه خونواده  هنرمند متولد شده.
پدر و مادر، عمو و پدربزرگش، همه بازیگر بودن که مشهورترین اونا جون بریمور، بابابزرگ اون بود. پدر و مادر جون بریمور هم بازیگر تئاتر بودن. اون در نمایشای آثار شکسپیر، فیلمای صامت و بعدتر در فیلمای مصوت نقش آفرینی می کرد.

۶- یولاندا حدید: مادر جیجی و بلا حدید

حتی کسایی که علاقه خاصی به دنیای مد و فشن ندارن هم شایدً خواهران معروف حدید رو به چهره می شناسن، چون که این روزا اونا همه جا هستن. مادر اونا هم در گذشته مدل بسیار موفقی بود. به مدت ۱۵ سال، اون در فوتو شوتا، آگهیای تبلیغاتی و فشن شوها حضور داشت. در سال ۱۹۹۴، اون ازدواج کرد و صاحب ۳ بچه شد.
بلا و جیجی، یه داداش هم به نام اَنوَر دارن که اونم مدله.

در سال ۲۰۱۲ معلوم شد یولاندا به مریضی لایم گرفتار هستش و اون حتی کتابی درباره مقابله اش با این مریضی نوشت. انور و بلا هم مانند مادرشون به این مریضی دچار هستن. یولاندا در صفحه اینستاگرامش بیشتر تصاویری از فوتوشوتای بچه هاش رو به اشتراک میذاره.
از قرار معلوم، مدلینگ در این خونواده ارثیه.

۷- بیلی ری سایرس: پدر مایلی سایرس

شکی نیس که مایلی سایرس، علاقه به موسیقی رو از پدرش، بیلی ری سایرس، به ارث برده. بیلی ری فعالیت در مورد موسیقی رو در اواخر دهه ۹۰ میلادی شروع کرد و اون هنوزم یه خواننده بسیار موفق در سبک کانتری هستش.
اون تا به امروز ۱۳ آلبوم استودیویی منتشر کرده و در اوایل دهه ۲۰۰۰، چند باری هم کار بازیگری رو تجربه کرد.
برادرها و خواهرهای مایلی سایرس هم در مورد موسیقی فعلیت دارن. آبجی اون، نوآ، در سال ۲۰۱۸، یه مینی آلبوم منتشر کرد و تلاش داره تا اونم به خواننده مشهوری تبدیل شه.

۸- می ماسک: مادر ایلان ماسک

ایلان ماسک، میلیونر، سرمایه گذار و تاجر مشهور دست پرورده مادر عجیب و پرانرژی اش، می ماسکه. می وقتی که جوون بود، در مسابقه ملکه زیبایی افریقای جنوبی (خونواده اون در آفریقای جنوبی زندگی می کردن) تونست به آخرین مرحله راه پیدا کنه و بدون این دست اون دست کردن بعد از اون بود که اون کار مدلینگ رو شروع و به سرعت در اون پیشرفت کرد.
می در اون دوران روی جلد نشریات زیادی ظاهر شد و در آگهیای تبلیغاتی زیادی حضور پیدا کرد.
اون با اینکه حالا ۷۰ سال سن داره هنوزم در بخش مدلینگ فعالیت داره.
علاوه بر این، اون یه متخصص تغذیه هم هست.
به لطف موفقیت پسرش، ایلان، می شایدً حالا بیشتر از هر وقت دیگری معروف شده.

این مقاله را هم بخوانید :   با ویژگی های متولدین تابستان از دیدگاه علم آشنا شوید