آموزش های علمی ـ کاربردی، آموزش های مهارت محور ، آموزش های شغلی، اشتغال
۱۲ تصویر جالب و عجیبی که باور نمی کنید فتوشاپ نباشند

۱۲ تصویر جالب و عجیبی که باور نمی کنید فتوشاپ نباشند

وقتی یه عکس خیلی خاص یا عجیب رو می بینین، شاید اولین تصور شما نسبت به اون اینه که با فتوشاپ دست کاری و درست شده.
شاید در خیلی از مواقع این موضوع صحت داشته باشه، اما بعضی وقتا هم پیش میاد که عکاس، خلاقیت به خرج داده و با تغییر زاویه یا مثلا اندازه و سرعت نوردهی دوربین، تصاویری رو خلق می کنه که به طور کامل واقعی اما در عین حال عجیب هستن.

واسه درک بهتر این موضوع از شما دعوت می کنیم عکسای زیر رو تماشا کنین و ببینین که بدون وسایل ویرایشی هم میشه تصاویر باحال و قشنگتر ساخت. با ما همراه باشین.

شاید تصور کنین که نوشیدنی داخل این لیوانا به لطف وسایل فتوشاپ تو یه شیب قرار گرفته و به یه اندازه هم در اومده ان، اما باید بگیم که این جوری نیس و عکاس با مهارت و کمی چاشنی خلاقیت، اینجور منظره ای رو بوجود آورده. واسه خلق این تصویر، میز کج شده و عکاس هم دوربین رو در همون زاویه خم کرده.

واسه ثبت اینجور تصویر باحال و هنرمندانه ای، عکاس از دوربینی با عمق دید بالا استفاده کرده و اونو در زاویه پائین قرار داده. نتیجه اش این شده که گویی یه دختر بچه خردسال، تونسته با انگشتان خود نوک برج ۳۲۴ متری ایفل رو لمس کنه.

این عکس که مثل راه رفتن روی آب به نظر می رسه، با سرعت نوردهی ۴ ثانیه ای گرفته شده.

در نگاه اول آدم احساس می کنه یه تی زمین شور دیده، اما در اصل این تصویر یه سگ گوسفندی مجارستانیه که در محل نمایش نژادهای جورواجور سگ در دورتموند در حال بازی کردنه.

این مقاله را هم بخوانید :   راهنمای انتخاب رشته کنکور ریاضی ۹۷: پذیرش ۱۰۰ درصدی داوطلبان گروه ریاضی

داستان این صحنه که تقریبا غیر واقعی به نظر می رسه، اما به طور کامل واقعیه، این بوده که یه راننده مست وارد راه مسابقه دوچرخه سواری شده و موجب زخمی شدن ۱۰ نفر و کشته شدن یه نفر دیگه می شه.
این حادثه ناراحت کننده در تابستون سال ۲۰۰۸ روی داد.

این تصویر با موبایل گرفته شده و هیچ ویرایش یا فیلتری روی اون انجام نشده. این تصویر، از درخشش سایه یه زن دوچرخه سوار در چاله آبی در مقابل کاخ سلطنتی در شهر آمستردام گرفته شده.

از شکل قلب در بیان خیلی از احساسات عاشقانه استفاده می شه، اما انگار زمین هم هنگام انجام فعل و انفعلات هم جهت با تشکیل این جزیره، حال عاشقانه داشته چون به صورت یه قلب بزرگ در وسط آبا اونو ساخته. این جزیره در کانال زادر در کشور کروات واقع شده.

خطوط عمودی + خطوط افقی = طرح چهارخانه. این ایده باحال زوج فرانسوی به وسیله یه عکاس فرانسوی موسوم به رنه مالته ته به ثبت رسیده.

اینجا مکان عجیبی موسوم به سالار د اویائونیه که می تونین عکسای زیبای این چنینی در اونجا به ثبت برسونین.

این تصویر هم فتوشاپ نیس، بلکه عکسی از بزرگ ترین مجسمه صندلی جهان که در میدون شهر منزنو ایتالیاست. Manzano شهریه که بیشتر اهالی اون به ساخت صندلی اشتغال دارن.